Transportschade/klachten melden
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo goed mogelijk te verpakken.
Het kan echter gebeuren dat er iets kapot gaat tijdens het transport of dat er iets niet goed geleverd word.
Wat moet je doen?
- Controleer altijd direct bij ontvangst alle artikelen.
- Meldt binnen 2 werkdagen na ontvangst de schade/klacht via een email naar: info@bsbshop.nl (Na die periode kunnen wij geen schadegevallen/klachten meer in behandeling nemen).
- Stuur bij uw email foto’s van zowel het beschadigde artikel als een foto van de doos (verpakking) waarin dit artikel zat bij ontvangst.
- Binnen 2 á 3 werkdagen nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen.
Garantie
De fabrieksgarantie afhankelijk van het product.
Doorgaans geldt een garantietermijn van 1 jaar, maar daar kan door de fabrikant vanaf worden geweken. De garantie is alleen geldig voor degene die het product bij ons heeft aangeschaft en is niet overdraagbaar.
Wat valt er niet onder garantie?
Gebreken die zijn ontstaan door onzorgvuldige omgang en niet in achtneming van de gebruiksvoorschriften vallen altijd buiten de garantie.
Slijtage onderhevige producten.
Montage, installatie of reparatie door eenieder anders dan een medewerker van BSB Shop
Gebruik van niet originele onderdelen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar retouren@bsbshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.